Допоможемо підібрати необхідний вам образ
ВИКОНАЄМО В БУДЬ-ЯКОМУ
РОЗМІРІ та ОБРАМЛЕННІ

Відділ продажів і прийому замовлень

kyivstar+380 97 164-56-92 phone+380 44 338-56-91

gmail hmicons@gmail.com

Адреса для самовивозу

м. Київ, вул. Л.Руденко, 6а

1) Категорії товарів, які можна/не можна повернути

При передачі придбаного товару покупцеві останній перевіряє відповідність товару умовам замовлення. Дві умови, за якими покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:

- Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості.

- Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Поверненню та обміну підлягають всі категорії товарів, представлені в інтернет-магазині «Icon-Store».

2) Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості

Якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки через виробника, то він має повне право вимагати від співробітника інтернет-магазину «Icon-Store» його заміну або повернення своїх грошей.

Явними недоліками, якщо спиратися на п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть вважатися недоліки, через які товар неможливо використовувати за призначенням.

Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза спеціальною комісією (узгодженої з покупцем), в процесі якої буде перевірятися дотримання умов експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертиза може бути організована протягом трьох днів з моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки.

Якщо експертиза покаже, що недоліки, які з'явилися після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов по використанню товару споживачем, збереження або перевезення, то споживач зобов'язаний буде сплатити цю експертизу за свій рахунок.

Якщо ці вимоги не зможуть задовольнити вчасно, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий же товар, обраний ним, відповідно з переглядом ціни і поверненням грошей, якщо в цьому виникне потреба. Якщо проводиться заміна товару з недоліками на товар з такими ж характеристиками, який змінився в ціні, то перерахунок вартості не роблять.

Якщо заміна товару проводиться на товар, відповідний якості іншого з іншими характеристиками, то перерахунок вартості бракованого товару в разі підвищення його вартості здійснюється виходячи з його ціни в період обміну, а в разі зниження ціни – виходячи з його вартості на день покупки.

Прохання покупців по поверненню грошей задовольняються в той день, коли вони були пред'явлені, а у випадках відсутності можливості повернути гроші - в період семи робочих днів. Якщо під час розрахунку з'ясовується, що ціна на товар зросла, то розрахунок проводиться на момент пред'явлених вимог, а у випадках зниження - на момент покупки. 

3) Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості 

Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» і ст.9 покупець може протягом 14 днів з моменту передачі товару покупцеві поміняти товар на такий точно:

  • якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формам.
  • не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку і документи.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

  1. купити будь-який інший товар,
  2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
  3. поміняти товар на такий же при першому ж його надходження в продаж.  

Покупцю може бути замінений товар або повернені гроші, тільки якщо останній буде дотримуватися всіх умов. Але є причини, за якими Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші:

  1. з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше 14 днів з моменту передачі товару покупцеві.
  2. товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця
  3. під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу використання, ремонту товару.
  4. відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.

Також варто звернути увагу на те, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» покупець зобов'язаний:

  • перед тим як використовувати товар потрібно вивчити правила по експлуатації товару.
  • у випадках, коли не зрозумілі умови по використанню купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавцю, виробнику або іншій особі, зазначеній в документах, виконуючому дані функції.
  • використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які вказані в документах виробника або продавця.
  • щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватися заходів безпеки, зазначених в документах виробника або в разі відсутності їх, дотримуватися загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії.

4) Фізичне розташування, де повернення можна зробити

Повернення товару можна здійснити наступними способами:

  • Привезти товар самостійно на склад магазину «Icon-Store» за адресою: м. Київ, вул. Лариси Руденко, 6а з 10:00 до 16:00 або на іншу адресу, визначену за попереднім погодженням зі співробітником магазину.
  • Надіслати товар на склад магазину за адресою: м. Київ, вул. Лариси Руденко, 6а або на іншу адресу, визначену за попереднім погодженням зі співробітником магазину, службою доставки або транспортною компанією.

5) Терміни та умови повернення коштів

Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на покупку товару і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у випадках відсутності можливості повернути всю суму - протягом семи робочих днів і не днем пізніше.

Вимоги споживача будуть розглядатися тільки після пред'явлення товарного чека, який підтверджує покупку, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника.

У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт прийому-передачі товару. В акті належні бути вказані «істотні недоліки» придбаного товару.

Спосіб повернення грошей: готівкою в руки покупцеві або безготівковим способом, на розрахунковий рахунок покупця.

Транспортні витрати з повернення товару:

  • належної якості здійснюється за рахунок покупця;
  • неналежної якості за рахунок продавця.

6) Способи оплати

Оплата товарів фізичними особами.

Розрахунок за товар і оплата доставки (при необхідності) здійснюється в момент передачі замовлення за місцем отримання товару за готівковий розрахунок. Також, при оформленні замовлення покупець може оплатити товар будь-яким із запропонованих йому на сайті способів безготівкової оплати.

Безготівкова оплата товарів юридичними особами та іншими СПД.

Розрахунок проводиться за рахунком-фактурою. Після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок виконується формування посилки відповідно до оплаченої накладної. Також, при оформленні замовлення покупець юридична особа може оплатити товар будь-яким із запропонованих йому на сайті способів безготівкової оплати.

Call POPup form

Вкажіть Ваші контакти

Ваше повідомлення

Ваша заявка успішно прийнята!

Протягом 15 хвилин
з Вами зв'яжеться менеджер.

Дякуємо за Довіру)